HaRgAiLah SebUah PeRtEmUaN keRaNa Di SitU bErmULaNyA kEriNdUaN, hArgAiLah sEbUah PeRkeNaLaN kEraNa Di SitU teRukiRnYa kEikhLaSaN, hArgAiLah sEbUah pErSahAbAtAN kEraNa di SitU LahiRnYa pEngOrbAnAN, hARgaiLah sEbUah peRciNtaAN kEraNa Di siTu HadiRnya keSetiAaN, hArGaiLah kEseMuaNya keRaNa iA meRupAkAn RahMat DaRi TuhAn..

..KITA BERSAUDARA..

Tuesday, September 7, 2010

sAlam leBaran


Sudah beberapa ari kite bercuti...akhirnya kerinduan kt kampung halaman terlerai juga. Nampaknya dlm beberapa ari je lagi umat Islam akan menyambut hari lebaran bagi meraikan kemenangan pada bulan ramadhan. Sempena hari raya aidilfitri yg mulia ini, marilah kite sama2 saling bermaafan dan pd kesempatan inilah kita boleh mengeratkan hubungan silaturrahim antara kita dan juga sanak saudara.

Semoga hari yg mulia ini hendaklah di sambut keadaan yg bersederhana agar tidak berlaku pembaziran dlm segala yg dilakukan. Dalam kita semua menjamu selera pd hari raya nanti, janganlah pula kita lupakan nasib umat Islam yg lain di tempat lain yg mungkin tidak dpt menyambut hari lebaran dgn meriah dan aman seperti kita.





Pd kesempatan ini, kami semua ingin mengucapkan SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI. MAAF ZAHIR DAN BATIN kepada semua warga IPIS dan semua umat Islam. Wassalam.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pages