HaRgAiLah SebUah PeRtEmUaN keRaNa Di SitU bErmULaNyA kEriNdUaN, hArgAiLah sEbUah PeRkeNaLaN kEraNa Di SitU teRukiRnYa kEikhLaSaN, hArgAiLah sEbUah pErSahAbAtAN kEraNa di SitU LahiRnYa pEngOrbAnAN, hARgaiLah sEbUah peRciNtaAN kEraNa Di siTu HadiRnya keSetiAaN, hArGaiLah kEseMuaNya keRaNa iA meRupAkAn RahMat DaRi TuhAn..

..KITA BERSAUDARA..

Tuesday, October 26, 2010

eXaM oH eXaM


Salam ukhwah bertaut kepada semua sahabat yang dirahmati Allah. Setelah agak lama laman tinta ini dibiarkan sepi, kami kembali dengan kalam yang baru. Kesibukan dan komitmen masing2 kadangkala menjadi kekangan kepada kami untuk sentiasa memperbaharui entry di blog kami,

Assignment sudah, amali pun sudah.. sekarang tengah berjuang dan bergelut dengan masa nak prepare utk exam. Sebenarnya bila banyak masa terluang ni, banyak juga masa yg terbuang. Sedar tak sedar itulah kenyataannya. Setuju tak setuju itulah hakikatnya. Kecuali jika seseorang itu betul2 memelihara masanya.

Hmm…jadual exam pun da lama dikeluarkan oleh pihak yg bertanggungjawab.

Terima kasih kerana memudahkan kami membuat persiapan menghadapi peperiksaan. Jasamu dikenang selalu..apa pun good luck ya sahabat2 sekalian. Lakukan yg terbaik dalam exam ni. Usahalah dengan bersungguh-sungguh kemudian berdoa dan bertawakkal lah kepadaNya tanda kebergantungan kita sepenuhnya kepadaNya…

Selamat beramal dan selamat menjalani ibadah dengan hati yg ikhlas dan disirami basahnya zikrullah…insyaAllah..Sekian, wallahu ta’ala ‘alam..


p/s: maaf ye kawan2..jadual exam tu kecik pulak..nak tengok jadual exam, leh klik kat link ni:

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pages